O szkoleniu:
Rosnąca konkurencja i niepewność w gospodarce skłaniają przedsiębiorstwa do profesjonalizacji w dziedzinie zarządzania procesami i ryzykiem. Zintegrowanie procesów i ryzyka w jeden spójny system zarządzania może stanowić ważny element przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa i przyczyniać się do lepszego zrozumienia zagrożeń dla rozwoju organizacji.
Dwudniowe szkolenie pozwoli Państwu zapoznać się z metodami identyfikacji, pomiaru i raportowania w zakresie ryzyka oraz modelami doskonalenia procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Szkolimy w zakresie mapowania procesów i metod podnoszenia ich efektywności. Dzięki wiedzy zdobytej podczas szkolenia wyeliminują Państwo nieefektywne i zbędne procesy. Podczas szkolenia pokażemy Państwu jak wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania procesami i ryzykiem można przekształcić w skuteczne narzędzie uzyskiwania oszczędności w przedsiębiorstwie i alokowania ich w projekty napędzające rozwój.
Szkolenie jest prowadzone przez wykładowców z wieloletnim doświadczeniem w kierowaniu dużymi organizacjami, którzy umiejętnie łączą pracę w biznesie z nauczaniem na poziomie akademickim. Podczas szkolenia wiedzę teoretyczną pokazujemy na konkretnych przykładach.
Grupa docelowa:
Menedżerowie odpowiedzialni za obszar ryzyka i procesów, specjaliści, audytorzy, pracownicy logistyki, kierownicy projektów, prezesi i członkowie zarządów firm
Korzyści:
• Lepsze rozumienie łańcucha wartości w przedsiębiorstwie
• Umiejętność rozwiązywania problemów z zakresu zarządzania ryzykiem i procesami w przedsiębiorstwie
• Uzyskanie umiejętności praktycznego zastosowania w przedsiębiorstwie poznanych metod i narzędzi optymalizacji procesów i zarządzania ryzykiem
• Umiejętność wdrożenia systemu systemu KRI w przedsiębiorstwie
• Wsparcie wdrażania systemów ERM w przedsiębiorstwie
• Poznanie zasad audytu procesu zarządzania ryzykiem
Koszt szkolenia:
1400 zł + 23% VAT
Zgłoszenie prosimy wysłać na adres: biuro@saskiadvisory.pl
O szkoleniu:
Rynek instrumentów dłużnych staje się coraz bardziej różnorodny. Przedsiębiorstwa korzystają z kredytów bankowych, obligacji korporacyjnych, pozyskują kapitał dłużny na rynkach zagranicznych. Wybór źródła finansowania oraz jego koszt mają duże znaczenie w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Tańszy i lepiej dopasowany do charakteru projektu inwestycyjnego kapitał pomaga przedsiębiorstwom w osiąganiu przewagi konkurencyjnej i ekspansji..
W ramach dwudniowego szkolenia przedstawimy Państwu w jaki sposób pozyskiwać kapitał w bankach, na rynku obligacji i za granicą. Przedstawimy Państwu kryteria optymalizacji struktury kapitału w przedsiębiorstwie. Podczas szkolenia zwracamy uwagę na umiejętności miękkie, takie jak storytelling, czyli skuteczne opowiadanie o przewagach modelu biznesowego przedsiębiorstwa, praktykę rozmów z bankami inwestycyjnymi, rolę roadshow’ów w przekonywaniu inwestorów. Podczas szkolenia zaprezentujemy Państwu jak przygotować przedsiębiorstwo do oceny wiarygodności kredytowej i jakie długookresowe korzyści może przynieść Państwu rating.
Szkolenie jest prowadzone przez wykładowców z wieloletnim doświadczeniem w kierowaniu dużymi organizacjami, którzy umiejętnie łączą pracę w biznesie z nauczaniem na poziomie akademickim. Podczas szkolenia wiedzę teoretyczną pokazujemy na konkretnych przykładach.
Grupa docelowa:
Dyrektorzy finansowi, specjaliści w działach finansowych, specjaliści w dziedzinie finansów i rynków finansowych
Korzyści:
• Lepsze rozumienie możliwości finansowania rozwoju przedsiębiorstw
• Umiejętność doboru źródeł finansowania do konkretnych projektów inwestycyjnych
• Poznanie zasad bezpiecznego finansowania rozwoju przedsiębiorstwa
• Umiejętność obniżania kosztu kapitału w przedsiębiorstwie
Koszt szkolenia:
1400 zł + 23% VAT
Zgłoszenie prosimy wysłać na adres: biuro@saskiadvisory.pl